Věda a výzkum       Vesmír       Osel       Chemagazín TOPlist CZ     EN       Kontakt
Laboratorní průvodce - na titulní stranu
Databáze:   Pro laboratoř        Firmy        Zastoupení        E-obchody        Novinky 
Hledání:  
 
Ostatní:       Nástroje        Encyklopedie        Tabulky 
Kalendář :   13.11.2024 Virtual battery day
  14.11.2024 - 15.11.2024 Konference pigmenty a pojiva
  19.11.2024 - 22.11.2024 Gaudeamus Brno
  20.11.2024 Podmínky pro bezpečnou práci v chemických laboratořích
  21.11.2024 Konference SCIENCE COMMUNICATION 2024
Reklama
Odkaz na tento článek je zde publikován s laskavostí serveru Labbulletin. Klikněte na titulek:

Charakterizace materiálů 4.0

Využití výsledků založených na nepřetržitém přístupu k datům
Rozvoj technologií Průmyslu 4.0 klade důraz na okamžitý přístup k datům pro informovanější rozhodování. To se nejčastěji projevuje ve výrobě, ale i v mnoha dalších paradigmatech "bodu 4" se prosazuje potřeba neustálého využívání výsledků založených na datech. Franz Kamutzki, Senior Sales Account Manager ve společnosti Thermo Fisher Scientific, specialistovi na elektronovou mikroskopii pro průmyslové materiály, zde vysvětluje koncept materiálů 4.0 a způsob, jakým řeší komplexní potřeby vědců v oblasti charakterizace materiálů. Materiály 4.0 představují sbližování pokročilých digitálních technologií s tradiční materiálovou vědou, čímž nastává nová éra efektivity při objevování, vývoji a zavádění materiálů. Tento přístup, inspirovaný principy Průmyslu 4.0, využívá velké objemy dat, vysoce výkonné experimenty a integrované výpočetní nástroje k novému pojetí způsobu navrhování a používání materiálů. Například pokročilý mikroskop by mohl autonomně analyzovat a klasifikovat mikrostruktury materiálů a zároveň okamžitě sdílet data prostřednictvím cloudové platformy. To eliminuje potřebu opakovaných, manuálně prováděných úkonů zadávání dat a umožňuje průběžné zdokonalování návrhů materiálů, což výrazně urychluje výzkum a zlepšuje přesnost a škálovatelnost materiálových inovací.
(detaily jsou v angličtině)

Datum: 8.10.2024

charakterizace materiálů

Reklama
Reklama

Reklama